Vánoční Vyhlížka 04
Vloženo: 2010-12-26 Kategorie: Bike Vložil: filip

Takže jak letošní Vánoční vyhlížku viděl KubaZ!!??

Tentokrát to pro několik jedinců bylo více než jeden den....
Pro mě, Filipa a jeho bráchu Petra, Vlasta již tradičně zaspal :-), to bylo už v pátek. Kdy jsme se sešli ve 12.00 na Novosedláku. Objednané taxi v podobě Ježourovic otce, nás i s nářadím odvezlo do Country hostince,už jen hospy, kde jsme připomněli zítřejší návštěvu bikegrupy (kvůli vytopení sálu) , dali si posilňující polívku, jedno probírací na cestu a s plnýma rukama nářadí jsme vyrazili směr až 100 cm navátého sněhu. Celé čištění jsme dělali cca. od půl jedný, dokavať bylo vidět. Dál to rozebírat nebudu, jelikož ti co jeli, výsledek naší práce viděli. A Filip udělal nějaký fotky.

V sobutu, v 10:30, sem nastartovanej u Bikesportu. Nebejt 2 světlých výjimek a Zdendy a Filipa v krámě, tak tam nikdo nebyl atak čekačka do 11:00 jasná. Během půl hoďky se sjelo 9 lidí(jmenovitě já, Radek, Míra, Luky, Milan, Péťa s Kaučem, Ondrys, Ečik) a po menším zdržení jsme lehce po celý vyráželi přes Mírák a Benešák do Setuzy, kde jsme klasicky sesedli a bez nějaký hoňky v klidu tlačili na Novosedlák. Tam na nás čekali Filip, Péťa, Honza a Týli a po chvilce nás dohnal i Míra se Zuzkou, jedinou holčinou letošní vyhlížky.Všechna čest Zuzce. To znamená, že z Novosedláku už nás tlačilo 14, a to už je hezký číslo. K tomu v druhý zatáčce z Novosedláku, byl z okna hulákající Sega, kterej stejně tak jako Bonny a Vlasta dorazili na Novou Ves do hospy solíčko. Takže v sále kterej kvůli těm svejm super vysokejm stropům snad ani vytopit nejde:-) se nás sešla sumasumárům 17 ortodoxních bikerů. Bylo ještě dost známejch, který se nemohli účastnit kvůli dovolenejm, úrazům i nemocím ale i nás 17 jsme si úžili jak občerstvovací stanici, tak cestu necestu nebo spíš necestu cestu dosyta.

Lehce po třetí jsme každej svým stylem opouštěli nejlepší hospodu na Nový Vsi a vyrazili na brutální mordor. Od parkoviště na konci Vsi bylo bílý peklo s hloubkou cca. 40-60 cm, absolutně neprošláplý na kterym to aspoň mě vůbec nejelo. V překladu to znamenalo, že z kopce sem jel na bajku jak na odrážedle a po rovince a do kopce sem tlačil nebo nes. Prostě peklo. Když si vybavím, že to samý bylo v pátek na Zámecký, je mi jasný, že nebejt včerejší práce, ten sjezd by nestál vůbec zanic, i cesta z kopce by byla hrozně fyzicky namáhavá a nikdo by si to pořádně neužil. Díky bohu za Filipa a jeho inteligentní nápad na brigádu. No nic, potom co jsme se necestou dostali až na začátek singlu, čekala nás zasloužená odměna. Cesta myslim si good, víc napoví dodatečně sestříhané a vložené video, který díky GoPro HD od Richarda je v pecka kvalitě. Velké díky Richardovi ze SWIS-SHOPu, a doufám, že to HD budem moci využívat častěji. Ve zkratce super sjezdík ve skoro bobový dráze, jumpy šli dávat všechny, nikdo se nezranil a biky to taky vydrželi. Takže se nic nepokazilo:-).

Na Novosedláku proběhla diskuse jestli budem pokračovat směr Sedlo nebo Větruše a kvůli úspoře sil padla Větruše. Proč ne, máme tam skoro za 100 mičů lanovku (my by jsme si jí asi všichni přáli teda někde jinde a rači sedačkovou ale co), která vozí i biky, tak jí v předvánoční čas zkusíme. V bandě jedeme k Fóru, kde pak volíme asi tu nejsnazší cestu k lanovce a to je po silnici přes nadzemní garáže. Vchod na lanovku je hned za rohem vjezdu, tak jsme tam cobydup ale najednou čumim jak vocas. Lanovka je z důvodu klimatických podmínek mimo provoz. Aha, nejenom, že jsme tam jeli zbytečně, navíc když lanovka přes den jezdila a večer nebylo o nic hůř než přes den Lanovka v Tatrach, ještě k tomu nás přišel zkontrolovat a vyhodit frajer z ochranky. ,, Sory kluci ale sem je vjezd motorkám a kolům zakázanej. Aha šefé, ale do fóra kola taky nesměj, tak kudy máme chodit nebo spíš jezdit na lanovku. Joo, to já nevim, ale jeďte pryč.“ Tak byste to asi měli nějak vyřešit. Věřim, že Vám jsme jako skoro všem v Ústí ukradený ale až přijedou Dojčáci na turistickou dovolenou, tak to zas bude haloooo. Takhle to ve finále dopadlo a tak jsme skočili na mašiny a jeli přes Lidický do Vlka. Tady se to občerstvilo a pomaličku rozpustilo až si jel každej po svejch, kolech:-).

A já s Vlastou, Lukym a Segou, kam po sléze dorazili i Kubik s Márou, přijal Richardovo pozvání a v hodně slabý masce sem večer zavítal do Krčku. Můžu vám říct, že takhle sem se hodně dlouho nezasmál, a hodně dlouho nedivil, co může lidi napadnout. Jako fakt moc. Víc napovědi fotky, případně videa na facebooku a doufám, že sem Kubik nějaký foto taky vloží, protože to fakt nemělo chybu. Ale např. pan Cipich alá PIVO, mr. Popcorn, šašek s okurkou a k nim banán, exibouš a nemyslim Lukáše:-), růžovej zajíček, gorila za gramcema, potápěč ale i sám Al Pacino s bouchačkou a obsluhoval nás sám Herr Fúhrer. Prostě masky byly moc, nálada taky super, jen škoda, že sil nezbylo víc a tak jsme to my bikerský rozpustili celkem brzo. Doma pak i já padl za vlast a v neděli se válel co to jen šlo.
gal/4593.jpg gal/4570.jpg gal/4571.jpg

Tak díky moc všem za účast a příští rok znova kuci…….:)

Diskuze k Reportu
Nejvysmaatejsi Eci
Vloženo dne: 2010-12-28 v 18:05:32
luxus jízda....netřeba vysvětlovat.... :D *fing*
yago
Vloženo dne: 2010-12-27 v 11:58:57
jj co vam budu povidat nemalo jsem se zasmal :-D jo a krasna prace pro patecni brigadniky jizda byla uzasna *fing* tak zase na pres rok *ass*
SGA
Vloženo dne: 2010-12-26 v 19:01:36
super celej den *fing* fakt sem se bavil *hihi* cestou z krku mě ještě chytli benga jaxi to hasim v protisměru na plech domu *smoker*
Přidat příspěvek
Jméno     |  Webovky:
Zpráva
:)*hihi**ass**voci**kudla**hipec**fuck**smoker**fing*:-(:-p:-D;-):-):-|:-/
Anti-spam kod: ufo
[ Administrace ]  [ Valid XHTML 1.1 ]  [ Valid CSS ]   [ RSS 2.0 Channel ]  Designed and programed by Mára